Рівень залученості співробітників МТС у роботу компанії збільшився на 2%
- 29.10.2010 16:44За результатами проведеного дослідження, у 2010 році рівень залученості співробітників МТС у роботу компанії збільшився на 2% у порівнянні з 2009 роком. Торік показник залишився на рівні 2008 року, хоча в цілому по Україні із-за економічної кризи залученість персоналу компаній за аналогічний період упала на 10%.
Залученість є важливим бізнесом-інструментом у підвищенні результатів компанії. За експертними оцінками, 10% зростання залученості співробітників дозволяє збільшити операційний прибуток, підвищити рівень задоволеності клієнтів і знизити текучість персоналу на 20%.
Окрім загальних чинників залученості, проведене дослідження дозволяє побачити і задоволеність персоналу за 20 різними чинникам. На думку співробітників, найбільш сильними в МТС є: «Лінійний менеджмент», «Управління ефективністю», «Бренд працедавця», «Репутація компанії», «Колеги», «Фізичні умови праці». Задоволеність персоналу МТС також збільшилася на 2% у порівнянні з 2009 роком.
«Співробітники – найцінніший ресурс кожної компанії, тому їх залученість у загальну справу і задоволеність умовами праці вкрай важливі. Підвищувати залученість нам удається завдяки активній роботі з персоналом і підтримці здорового корпоративного клімату. Це реалізується не лише за допомогою ефективних HR-процесів, але і через налагоджені внутрішні комунікації. Зокрема, високий рівень залученості досягається завдяки проведенню корпоративних конференцій і спортивних заходів на рівні групи МТС, організації дозвілля співробітників і їх сімей, запрошення до участі в дитячих святах і інших заходах», - відзначила Наталія Береза, директор з управління персоналом «МТС Україна».
Так, у 2010 році в «МТС Україна» запущено унікальний проект «Подорожуй з МТС!» - організація турів вихідного дня для сімей співробітників. У першому сезоні проекту організовано 12 подорожей по Західній, Південній і Центральній Україні, у яких взяло участь близько 500 чоловік. У другому сезоні окрім українських плануються і міжнародні тури. Наприклад, цієї зими запланована корпоративна подорож до Польщі на гірськолижний курорт Закопане.
Залученість персоналу проявляється і в оцінці компанії незалежними експертами (рейтинги, конкурси). Зокрема, у 2010 році «МТС Україна» перемогла в номінації «Мрія, а не компанія», зайняв відразу два призових місця у конкурсі на звання кращої команди, організованому спеціалізованим Видавництвом HRD (журнали «Управление персоналом», «Праця і закон»). За умовами конкурсу, учасники повинні були розповісти про свій колектив так, щоб у ньому захотів працювати кожен. До складу журі увійшли представники редакції і компаній-партнерів. У конкурсі також брали участь компанії Infopulse, Terrasoft, Ерсте Банк, Київстар та інші.
Про дослідження залученості
Дослідження залученості персоналу – це індивідуальне дослідження «МТС Україна», яке проводиться кожен рік за методологією Hewitt. Отримані дані дозволяють визначити, наскільки співробітники прагнуть зробити свій вклад в успіх компанії. Результати досліджень показують, що рівень залученості персоналу безпосередньо пов'язаний з досягненням високих бізнес-результатів, а зрештою і підвищенням вартості акцій на фондовій біржі.
За рівнем залученості всі компанії розподіляються по чотирьом зонам. Судячи з темпів зростання даного показника, фахівці МТС прогнозують, що наступного року компанія перейде в зону з найвищим рівнем залученості.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 08.01.2025 12:27
- 03.01.2025 13:18
- 27.12.2024 21:35
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 23.12.2024 13:02
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03