Рекламні майданчики Олімпіади-2012 пустять в інтернеті з молотка
- 05.04.2011 10:09Інтернет-аукціон з продажу зовнішніх рекламних площ на Олімпійських іграх 2012 в Лондоні відкрився 4 квітня, повідомляє газета The Guardian. Загальна стартова вартість пропонованих майданчиків - 250 мільйонів фунтів стерлінгів (більше 400 мільйонів доларів).
Організатори Олімпіади в Лондоні виявилися першими, хто вирішив продавати олімпійські рекламні площі на інтернет-аукціоні. На думку організаційного комітету, ця система є найбільш справедливою і прозорою.
На аукціон виставлено більше 4000 пакетів рекламних пропозицій від 34 найбільших рекламних агентств. У ці пакети увійшли всі види майданчиків - від білбордів та плакатів, які розташовані в безпосередній близькості до місць проведення Ігор, до реклами в метро і в аеропортах. Раніше міністерство культури, спорту і ЗМІ Великобританії ввело обмеження на кількість зовнішньої реклами: за інформацією міністерства, від реклами звільняються простору, прилеглі до територій проведення ігор. Мета такої заборони - запобігти несанкціоновану рекламу і виникнення стихійних торгових точок, а також забезпечити спокійне проведення часу гостям ігор. Крім того, не виставлена на продаж реклама на самих стадіонах - тут пріоритет на майданчики отримують місцеві компанії-партнери.
Програма продажу рекламних пакетів охоплює сам Лондон і 9 інших міст-учасників Олімпіади (Глазго, Бірмінгем, Кардіфф і так далі). Одна з особливостей аукціону - наявність можливості моментального придбання пакету за допомогою кнопки 'купити зараз', яка буде доступна всім учасникам. Організатори обіцяють вести суворий контроль за об'єктивністю боротьби. Хоча гранична кількість пакетів, які може придбати одна марка, не обмовляється, жоден спонсор не повинен опинитися в абсолютній більшості. 'Ми робимо процес дробовим і розтягуємо його на кілька тижнів для того, щоб в аукціоні взяли участь якомога більше рекламодавців', - заявив Кріс Таунсенд (Chris Townsend), комерційний директор лондонського олімпійського оргкомітету.
Аукціон стартує щодня о 8 ранку і закривається в проміжок з 10 ранку до 5.30 вечора. У перші два тижні до участі допускаються тільки 18 найбільших спонсорів Олімпіади (Coca-Cola, BP, Samsung, Lloyds TSB, BMW, Visa та інші). Саме вони отримують пріоритетне право на придбання найбільш перспективних площ. По закінченні цього терміну за контракти будуть боротися решта учасників - за прогнозами організаторів, їх буде не менше 40. Якщо до 1 липня залишаться не продані пакети, вони будуть реалізовані в звичайному порядку. На думку Кріса Таунсенда, хід боротьби за зовнішню рекламу дозволить оцінити динаміку британського рекламного ринку 2012 року в цілому.
Організатори вважають, що сукупний комерційний доход Олімпіади складе не менше половини від двох мільярдів фунтів стерлінгів (більше 3,2 мільярда доларів), необхідних для початку Ігор. До змагань Лондон готується вже більше 5 років: право на проведення Олімпіади Великобританія отримала в 2005 році. 14 березня цього року в Лондоні встановлені спеціальні годинники, які показують що залишився до Ігор час.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 08.01.2025 12:27
- 03.01.2025 13:18
- 27.12.2024 21:35
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 23.12.2024 13:02
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03