Уряд займеться лізингом літаків "Антонова"

- 04.08.2011 11:01
Уряд  займеться лізингом літаків "Антонова"

Уряд України підтримає фінансове становище авіабудівної компанії "Антонов", створивши держструктури для продажу літаків "Ан", пише газета "Комерсант-Україна". Нова компанія буде створена у складі Міністерства інфраструктури України і отримає назву "Антонов Фінанс". Як очікується, в першу чергу держструктура буде займатися лізингом нових пасажирських лайнерів Ан-148 і Ан-158. 

За словами віце-прем’єра України Бориса Колеснікова, нова структура буде створена за рахунок перетворення компанії "Лізингтехтранс", державного лізингового підприємства, що займається фінансовим лізингом техніки українського виробництва. Згідно з планом, розробленим урядом, "Антонов Фінанс" буде надавати авіакомпаніям літаки в лізинг під 2-2,5 відсотка від вартості лайнера в рік. Для порівняння, середньоринкові лізингові ставки на Україні в даний час складають в середньому десять відсотків річних.

Зниження лізингових ставок буде можливо завдяки державного співфінансування - уряд частково компенсувати відсоткові виплати за кредитом "Антонова" або "Антонов Фінанс" за покупку літаків. Передбачається, що за даною схемою з "Антоновим" і лізингової держструктурою буде працювати Укрексімбанк. Як відзначає газета, нова схема вже почала діяти.

3 серпня 2011 року "Лізингтехтранс" передав "Міжнародних лініях України" літак Ан-148 в так званий "мокрий" лізинг. При такій схемі компанія отримала не тільки літак, але і екіпаж, наданий "Антоновим". Під управлінням цього екіпажу Ан-148 буде здійснювати польоти протягом найближчих шести місяців. За умовами угоди, лізингова ставка склала два відсотки річних. Крім того, "Міжнародні лінії України" будуть платити "Антонову" 1,1 тисячі доларів за кожен льотна година Ан-148.

Раніше Колесніков розповів, що через нестабільну фінансової ситуації "Антонов" змушений займатися непрофільними напрямками діяльності. Основний прибуток компанія отримує за рахунок вантажоперевезень. "Це не профільний вид діяльності, а тимчасовий спосіб виживання. Це допустимо, але довго тривати не може", - зазначив Колесніков. Наступним за прибутковості напрямком є гарантійне і післягарантійне обслуговування літаків марки "Ан". Безпосередньо авіабудування приносить "Антонову" найменшу прибуток. 


Ключові слова: міжнародні лінії України, лізинг літаків Ан, Ан-148

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Сильное землетрясение на западе Турции: разрушения, паника и первые последствия Эпицентр землетрясения находился всего в 39 километрах от курортного района Бююкчекмедже
- 23.04.2025 14:20
Землетрус в Турції сьогодні: руйнування та наслідки. 23 квітня 2025 року на західній частині Туреччини стався потужний землетрус магнітудою 6,2, який уже
- 23.04.2025 14:17
США пропонують Україні визнати Крим російським і відмовитись від НАТО: що передбачає "мирний план" Трампа Серед головних вимог — визнання Криму російською територією, офіційна
- 21.04.2025 13:30
Як відсвяткувати День Землі 2025: ідеї, натхнення та користь для планети Кожного року 22 квітня світ відзначає День Землі -міжнародне свято, покликане нагадати людству
- 18.04.2025 13:46
Как оформить субсидию в 2025 году: пошаговая инструкция для украинцев В этом году оформить субсидию стало проще благодаря цифровым сервисам и автоматическому
- 16.04.2025 21:43

Всі новини