"Манчестер Юнайтед" став найдорожчим спортивним брендом
- 26.09.2011 18:25Футбольний клуб "Манчестер Юнайтед" став найдорожчим спортивним брендом у світі. Про це повідомляє Marketing Week з посиланням на дослідження, проведене агентством Brand Finance.
Згідно з дослідженням, вартість бренду "Манчестер Юнайтед" з 2005 по 2011 рік виросла на 109%і досягла 412 мільйонів фунтів стерлінгів. Brand Finance пов'язує зростання вартості бренду з успішною політикою його власників - сім'ї Глейзер.
У 2011 році річний дохід клубу склав рекордну суму в 110 мільйонів фунтів. У клубу укладено понад 20 контрактів з всесвітньо відомими брендами, в числі яких Nike, Aon, Audi і DHL.
У цьому році власники клубу мають намір провести первинне розміщення акцій (IPO) "Манчестер Юнайтед" на сінгапурській біржі. За даними Brand Finance вартість бренду "Манчестер Юнайтед" становить 20 відсотків від вартості клубу, заявленої для IPO (2 мільярди фунтів стерлінгів).
Як повідомляла The Sunday Mirror, на сінгапурській біржі родина Глейзерів збирається продати до 25 відсотків акцій клубу. Глейзери має намір пустити доходи від продажу акцій на виплату боргів клубу, які в цьому році досягли 308 мільйонів фунтів стерлінгів.
Після перемоги в Чемпіонаті Англії в сезоні 2010-2011 року "Манчестер Юнайтед" був визнаний найуспішнішим англійським клубом. "Манчестер Юнайтед" став 19-кратним чемпіоном Англії, обігнавши "Ліверпуль", який протягом довгого часу зберігав статус найтитулованішого клубу англійської прем'єр-ліги.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03
- 16.12.2024 13:12
- 13.12.2024 15:47
- 11.12.2024 16:56