Блогери допомагають МТС покращити покриття
- 19.10.2011 16:4619 жовтня 2011 р.
Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна» відзначає зростання активності блогерів при зверненнях на «Лінію якості» оператора в третьому кварталі 2011 року.
З 1 липня до 30 вересня 2011 року експерти «Лінії якості» МТС обробили 124 звернення, серед яких десять були взяті з блогів і соціальних мереж. Це дуже високий показник за блогерами, оскільки загальна кількість звернень блогерів в 1 і 2 кварталі 2011 року не перевищувала 2%.
Від абонентів МТС на «Лінію якості» у 3 кварталі надійшло 39% усіх звернень, а від співробітників МТС – 61%. Найбільша кількість заявок (52%) містила пропозиції про нові послуги й тарифи. При цьому частка звернень щодо коригування покриття GSM склала 30% від загальної кількості заявок. На частку CDMA-мережі довелося 9% всіх звернень.
На даний момент більше половини всіх звернень вже закрито, інші знаходяться на розгляді у відповідних підрозділах компанії.
Серед найбільш помітних нововведень, запроваджених за результатами звернень на «Лінію якості» в 3 кварталі, слід зазначити можливість для контрактного абонента тимчасово відключати свій номер з зазначенням конкретної дати відключення. Це може бути дуже зручно для абонентів з тарифними планами з щомісячною платою, яким, наприклад, потрібно виїхати за кордон на тривалий час.
У результаті звернень в 3 кварталі МТС також провела низку оптимізацій радіопокриття в Києві, Кіровограді, а також у Дніпропетровській, Київській, Львівській, Полтавській та Сумській областях.
Про «Лінію якості»
Завдання «Лінії якості» МТС полягає в отриманні зворотного зв'язку від співробітників та абонентів МТС для підвищення якості обслуговування, надання послуг і сервісів, фінансових операцій та інших аспектів діяльності оператора.
Абоненти можуть залишати свої пропозиції, пов'язані з роботою МТС, будь-яким зручним способом:
• письмове звернення на сайті МТС у розділі «Ваша думка має значення»;
• письмове звернення в компанію за адресою: 01601, м. Київ, вул. Лейпцизька, 15 (з позначкою «Лінія якості» МТС);
• усне звернення до оператора контактного центру підчас дзвінка на номер 135.
Співробітники МТС надсилають свої пропозиції на спеціальну електронну адресу, залишають повідомлення за внутрішнім коротким номером або заповнюють спеціальну форму на внутрішньому порталі.
Усі звернення співробітників та абонентів розглядають координатори «Лінії якості» і направляють їх у відповідні підрозділи для подальшого вирішення.
У рамках «Лінії якості» абоненти МТС також можуть оцінювати основні напрямки діяльності компанії, зателефонувавши за сервісним номером 135.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 08.01.2025 12:27
- 03.01.2025 13:18
- 27.12.2024 21:35
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 23.12.2024 13:02
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03