Що європейці бажають знайти під різдвяною ялинкою?
- 21.12.2011 19:23У цьому році іспанці готові витратити більше на новорічні подарунки, особливо корисні і за вигідними цінами. Як ні парадоксально звучить, але частково таким способом жителі Іспанії реагують на складну економічну ситуацію. Люди втомилися від фінансової кризи і хочуть хоча б раз у році забути про нього і насолодитися святом вдосталь.
Цей рік стане для Іспанії першим роком, коли різдвяні продажі зростуть, хоча й ненабагато. У цьому році в середньому кожен іспанець витратить 668 євро (що на 13 євро більше порівняно з минулим роком), хоча в середньому по Європі новорічні витрати впадуть і складуть не 589 євро, як торік, а 555 євро.
Іспанці готові заощадити на товари для дому, розваги та дозвілля, але не на їжі, здоров'я та освіту. Також, вперше в цьому році, список найбільш цінних подарунків очолять відвідування спа і поїздка за кермом автомобіля Porsche. У відповідь іспанці хочуть отримати книги, одяг, гроші і подорожі, однак, 56% з них отримають, швидше за все, парфуми та косметику. Більшість іспанців вирушать за подарунками у великі торговельні центри і гіпермаркети, хоча все більше людей воліють робити новорічні покупки через Інтернет.
Незважаючи на падіння котирувань і криза євро, більшість жителів Німеччини воліють купувати подарунки в борг. Кількість, а головне - вартість подарунків, які жителі Німеччини мають намір піднести своїм близьким до Різдва, не поступається торішнім показникам.
Більше половини німців (66% опитаних) воліють витрачати на покупку презентів позикові деньги.Этим способом користуються в основному люди середнього віку, від 40 до 49 років. При цьому в основному як кредитора німці вибирають бюджет, виділений ними на подарунки, складе від 100 до 300 євро. Це з'ясувалося після підведення підсумків опитування, проведеного Національною конфедерацією працівників торгівлі (Confcommercio) спільно з Format.
Більш того, 48% італійців завбачливо економили протягом попередніх трьох місяців, щоб потім витратити гроші на Різдво і Новий рік. 24% італійців будуть намагатися обмежити передноворічні витрати в межах 100 євро. Для 11,5% опитаних витрати складуть 300-500 євро. Відзначається, що менше всього витратять молоді люди у віці від 18 до 34 років і жителі центральних південних регіонів Італії.
При цьому 60% залишаються вірними розрахунку готівкою, 20% заплатять кредитною карткою. Популярніше всього для різдвяного шопінгу у італійців великі торгові центри (63%).
Якими б своєрідними не здалися підсумки соціологічних досліджень в різних країнах, але всі вони сходяться в одному - з наростанням кризи у світовій економіці європейці стали витрачати більше грошей на подарунки. Мабуть загальна втома від складного року призвела людей до нестачі позитивних емоцій, який вони дуже хочуть заповнити на Різдво
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25