Поштова служба США закликала компанії частіше робити розсилки рекламного сміття
- 21.03.2012 16:41Як повідомив сьогодні, 21 квітня канал CNN Money поштова служба США (United States Postal Service, USPS) закликала дрібні компанії розсилати побільше прямої реклами своїх послуг для збільшення доходів USPS. CNN Money нагадує, що подібні поштові відправлення часто називають небажаною поштою («сміттєвою» поштою, або макулатурою).
У квітні минулого року USPS запустила спеціальний проект Кожні двері Direct Mail, за допомогою якого клієнти пошти можуть в онлайні створювати рекламні оголошення. Відправка одного такого оголошення обійдеться клієнтові в 14,5 цента. З квітня по грудень 2011 року виручка пошти від програми склала 153 000 000 доларів, а протягом 2012 року USPS розраховує заробити на проекті 750-800 мільйонів доларів.
Новий проект USPS покликаний допомогти відомству боротися з багаторічними збитками. У листопаді пошта повідомила, що за підсумками 2011 фінансового року (закінчився 30 вересня), збитки склали 5,1 USPS мільярда доларів. Тоді ж в USPS зазначили, що якщо не отримають допомоги від держави, то до кінця 2012 фінансового року у служби можуть закінчитися кошти.
Раніше стало відомо, що збитки поштового відомства з 2008 року склали в цілому більше 20 мільярдів доларів.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03
- 16.12.2024 13:12
- 13.12.2024 15:47
- 11.12.2024 16:56