Працює центр обслуговування клієнтів ПАТ Чернівцігаз

- 26.08.2014 12:58
Працює центр обслуговування клієнтів ПАТ Чернівцігаз

У ПАТ «Чернівцігаз» завершилося тестування роботи Центру обслуговування клієнтів. Діяльність Центру ґрунтується на принципі «єдиного вікна», що допомогло компанії підвищити якість обслуговування та стати ближче до своїх клієнтів. Аналогічні підрозділи створені в усіх районних управліннях газового підприємства краю.

В першу чергу зміни торкнулися процедури приєднання об’єктів до газових мереж. Введення нової моделі приєднання разом із забезпеченням можливості пакетного подання документації в одному місці, значно скоротили терміни обробки заявок та строки безпосереднього надання послуги.

Адже за нової схеми роботи виїзд на об’єкт замовника, видача технічних умов, розробка проекту, його комплексне супроводження і погодження всіх етапів з відповідними службами та підрозділами повністю забезпечується співробітниками Центру обслуговування клієнтів. Замовнику потрібно лише подати заявку та необхідний пакет документів, а також підписати договір на виконання робіт і оплатити вартість самої послуги.

Станом на 22 серпня 2014 року працівниками Центру обслуговування клієнтів опрацьовано 388 заяв на приєднання до газових мереж. Послугу із “Стандартного приєднання” отримало 167 клієнтів, переважна більшість яких являється фізичними особами. За “Нестандартним приєднанням” звернувся 221 клієнт – в основному це юридичні особи. Також Центр реалізував 1532 замовлення на реконструкцію газових мереж. «Звертаючись до Центру обслуговування клієнтів нашої компанії, споживач може бути повністю впевненим у якості та законності отримання послуг, оскільки ПАТ «Чернівцігаз» володіє повним переліком дозволів та ліцензій, а також найкваліфікованішим персоналом» – зазначив заступник голови правління з комерційної діяльності та обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» Олег Симака.

Сьогодні робота Центру полягає не лише в забезпеченні швидкого і комфортного приєднання до газових мереж, а й цілого комплексу інших послуг та консультацій – починаючи від видачі технічних умов, проектування об’єктів газопостачання, закінчуючи допомогою у виборі газового обладнання та проведення монтажних робіт будь-якої складності.

В цілому, за період роботи Центру обслуговування клієнтів його послугами скористалося 5 тисяч 106 споживачів. До центру обслуговування клієнтів ПАТ «Чернівцігаз» можна звернутися за адресою: вул. Винниченка, 9А. Для отримання консультації в телефонному режимі, можна звернутися за номером 58-72-28.


Ключові слова: Чернівцігаз, центр обслуговування клієнтів Чернівці газ, газ Чернівці

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Отримавши дзвінок від псевдобанкіра, буковинка втратила майже 45 тисяч гривень Мешканка Чернівецького району стала жертвою шахраїв, коли
- 18.10.2024 14:56
Що впливає на ціни на ринку криптовалют та від чого залежить ціна Монеро? Ринок криптовалют залишається одним із найдинамічніших та непередбачуваних
- 11.10.2024 15:21
Астенія: коли втома стає хронічною В сучасному світі постійного стресу, швидкого ритму життя та великої
- 02.10.2024 18:24
Как получить Green Card в США: правила и требования Результаты лотереи можно будет узнать в мае 2025 года на официальном сайте программы.
- 01.10.2024 11:42
США виділять $5,55 мільярда на озброєння та обладнання для України Держсекретар США Ентоні Блінкен підтвердив плани уряду
- 30.09.2024 10:38
Ураган «Хелен» обрушився на Флориду: у штаті запровадили режим НС Троє людей загинули, понад 70 тисяч евакуйовано
- 27.09.2024 11:22
Ракетний обстріл по управлінню поліції в Кривому Розі Близько 9:15 ворог завдав удар по районному управлінню поліції
- 27.09.2024 11:17

Всі новини