Сворюється колл-центр Чернівців
- 26.02.2015 16:37130 тисяч гривень з міського бюджету сесія міської ради виділила для початку роботи зі створення у Чернівцях єдиного call-центру. Зазначені кошти буде спрямовано на придбання для call-центру програмного забезпечення та обладнання.
Call-центр – це єдиний диспетчерський центр, який забезпечує оперативне реагування на звернення членів територіальної громади, сприяє співпраці підприємств, установ міста незалежно від їх форм власності у попередженні і ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій, здійснює контроль за своєчасним виконанням порушених у зверненнях питань з метою надання населенню якісних послуг у всіх сферах життєдіяльності міста.
Така муніципальна служба забезпечує цілодобовий прийом звернень громадян в телефонному та електронному режимах, проводить їх реєстрацію в електронній базі даних, передає їх для виконання в відповідні організації та здійснює контроль за їх належним виконанням. Вона також взаємодіє та співпрацює з усіма аварійними службами міста з метою попередження та ліквідації аварійних та надзвичайних ситуацій. У такому центрі мешканці також отримують роз’яснювальну інформацію та екстрену ефективну психологічну допомогу.
Працівники Центру здійснюють щоденний моніторинг виконання звернень мешканців, дотримання встановлених термінів усунення аварійних ситуацій та виконання інших робіт за зверненнями, інформує мешканців про результати реагування на їхні звернення.
Нагадаємо, що в Чернівцях працює також Буковинська бізнес-довідка за коротким номером 15-68, за яким можна дізнатись контакти підприємств та закладів міста Чернівців.
З роботою такою муніципальної служби оперативного реагування «Цілодобова варта» директор департаменту ЖКГ Сергій Погоренний та член профільної депутатської комісії Андрій Шалєєв ознайомилися у Вінницькій міській раді.
За словами начальника цього відділу оперативного реагування Антоніни Іващук, робота «Цілодобової варти» дозволила у Вінниці значно покращити якість послуг мешканцям, скоротити терміни ліквідації аварійних ситуацій, посилити контроль за роботою ЖРЕПів та інших комунальних підприємств з розгляду звернень громадян, спростила доступ мешканців до необхідних послуг.
У Чернівцях такий центр оперативного реагування на звернення громадян створюється на базі комунальної міської аварійно-диспетчерської служби «15-80». Для його роботи вже виділено приміщення з необхідними засобами зв’язку, багатоканальну телефонну лінію, працює робоча група, яка розробляє структуру центру, напрацьовує механізм його співпраці з диспетчерськими службами таких приватних підприємств, як «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», а також службами НС, швидкої медичної допомоги тощо.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 21.11.2024 14:56
- 15.11.2024 13:14
- 15.11.2024 12:27
- 08.11.2024 11:46
- 31.10.2024 11:40
- 30.10.2024 09:01
- 29.10.2024 16:37
- 29.10.2024 09:25