Перший серійний реактивний літак нового покоління АН-148 побудовано в Києві

- 30.12.2009 14:05
Перший серійний реактивний літак нового покоління АН-148 побудовано в Києві

У середу, 30 грудня, на АНТК ім. Антонова відбулися урочисті заходи, присвячені завершенню побудови та викатці першого серійного зразка регіонального реактивного літака нового покоління АН-148, виготовленого на авіаційному заводі в Києві.

Участь у заході взяли Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко, перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Василь Шевченко, заступник Міністра транспорту та зв’язку України – голова Державіаадміністрації Олександа Давидов, представники Міністрерства промислової політики України, Генеральний конструктор АНТК ім. О.К. Антонова Дмитро Ківа та інші.

Під час заходу відбулася передача нового літака від Київського авіаційного заводу «Авіант» державному лізинговому підприємству Мінтрансзв’язку України «Лізингтехтранс».

Як повідомили порталу "Платинова Буковина"в Міністерстві транспорту та зв'язку України,  АН-148 - перший реактивний пасажирський літак українського виробництва, який є результатом спільної наполегливої праці вітчизняних та російських фахівців літакобудування. За своїми показниками літаки АН-148 зможуть замінити літаки Ту-134, які у свій час були широко популярні в цивільній авіації СРСР та України, та скласти гідну конкуренцію літакам аналогічного класу Embraer-175 (виробництва Бразилії) та Bombardier CRJ-705 (виробництва Канади).

АН-148 призначений для пасажирських перевезень на регіональних та ближньомагістральних авіалініях дальністю до 3100 км. Безумовною перевагою АН-148 є те, що він може базуватися на злітно-посадкових смугах зі штучним покриттям, а також на підготовлених ґрунтових смугах, що розташовані до 1500 метрів над рівнем моря, за будь-яких кліматичних умовах.

Крейсерська швидкість польоту літака становить 780-850 км/год, а крейсерська висота польоту – до 12 200 м.

Сучасне пілотно-навігаційне та обладнання радіозв’язку, використання багатофункціональних індикаторів, електродистанційних систем управління польотом літака дозволяють використовувати АН-148 на будь-яких повітряних трасах, у простих та складних метеоумoвах, вдень і вночі, зокрема, на маршрутах з високою інтенсивністю польотів. За будь-яких умов підтримується рівень комфорту екіпажу та пасажирів.

При розробці літака вдалося досягти раціонального компонування за допомогою оптимального складу сервісних приміщень, глибокої ергономічної оптимізації загального та індивідуального простору пасажирського салону, застосування сучасних крісел, дизайну та матеріалу інтер’єра, а також створення комфортних кліматичних умов та низького рівня шуму. Раціонально підібрана довжина пасажирського салону та розташування пасажирів у ряді за схемою 2+3 дозволяють авіакомпанії комбінувати різноманітні однокласні та змішані компонування у діапазоні 68-85 пасажирів з салонами економ-, бізнес- та першого класу.

«Літак відповідає усім сучасним вимогам цивільної авіації. Саме тому є великі перспективи для його експлуатації як на внутрішніх, так і на міжнародних маршрутах», – зазначив перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Василь Шевченко.

Сертифікація типової конструкції літака тривала три роки і була завершена 26 лютого минулого року виданням сертифіката типу України і Міждержавного Авіаційного Комітету.

Сертифікаційний базис для літака АН-148-100 розроблений з урахування усіх європейських норм льотної придатності для такого класу літаків – CS-25. Обсяг доказової документації склав біля 300 документів Видані також сертифікати типу на двигун Д-436-148 та допоміжну силову установку. Зацікавлені в експлуатації АН-148 українські авіакомпанії залучалися як до розробки самого літака, так і до розробки програми підтримання льотної придатності.

Еще по теме:

Лайнер мечты Boeing B-787 Dreamliner поднимется в небо 15 декабря 2009 года. ФОТО

Парапланерный клуб «Скиф»

Военный транспортный самолет A400M успешно прошел испытания

Крупнейший в мире круизный лайнер Oasis of the Seas. ФОТО и ВИДЕО

Музей авиации (Португалия) представил самую большую колекцию авиадвигателей в Европе

Яхта Dilbar причалила у берегов Лиссабона. Фото

 

 


Ключові слова: АН-148

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Признаки и симптомы повреждения органов Почему повреждение органов является серьезной травмой?
- 10.01.2025 16:07
Буковинці за добу перерахували 43 тисячі гривень шахраям Протягом доби двоє людей із Чернівецького та Дністровського районів стали
- 08.01.2025 12:27
Долгожители мужчины чаще женаты, долгожители женщины одиноки Исследования показывают, что семейное положение оказывает значительное влияние
- 27.12.2024 21:35
Професія професійний водій: відмінні риси та критерії майстерності Професійний водій – це не просто людина з великим досвідом
- 24.12.2024 11:21
Астролог назвав жінок за знаком Зодіаку, яких приваблюють проблемні чоловіки Особисте щастя – важливий елемент добробуту, незалежно від
- 24.12.2024 11:08
Як традиційно святкувати Різдво в Україні Різдвяні традиції в Україні
- 24.12.2024 02:39
У Чернівецькій області жоден медзаклад не прийняв на роботу колишніх керівників МСЕК З 1 січня 2025 року в Україні припиняють функціонування всі медико-соціальні експертні комісі
- 23.12.2024 13:02
Як працюватимемо та відпочиватимемо у січні? Що це означає на практиці?
- 20.12.2024 22:29

Всі новини