Які адміністративні послуги та дозволи надають у дозвільному центрі Чернівців? Перелік
- 22.04.2010 09:25
У Дозвільному центрі Чернівців надають 77 адміністративних послуг та дозволів ...
За перший місяць роботи Дозвільного центру міської ради кількість місцевих і регіональних дозвільних органів, що співпрацюють в Центрі, зросла з 15 до 22, а перелік документів дозвільного характеру та адміністративних послуг, які видаються в центрі - до 77. Про це повідомив керівник Дозвільного центру Петро Луців.
За перший місяць роботи адміністраторами Центру розглянуто майже півтори тисячі звернень фізичних і юридичних осіб. Найчастіше чернівчани звертаються з питань:
- приватизації земельних ділянок;
- зменшення орендної плати (застосування коефіцієнту 0,8)
- добудови, реконструкції, перепрофілювання приміщень для здійснення комерційної діяльності;
- встановлення сервітуту для розміщення літніх майданчиків та малих архітектурних форм;
- розміщення зовнішньої реклами;
- питань екології і санітарії;
- видачі сертифікатів відповідності та дозволу на виконання будівельних робіт;
- видалення зелених насаджень;
- внесення об’єктів торгівлі та сфери послуг в базу даних міста Чернівців і встановлення зручного для населення режиму їх роботи.
За цей період було лише вісім відмов у видачі документів дозвільного характеру.
Суб’єкти господарювання мають можливість у Дозвільному центрі одержати консультації у спеціалістів міської податкової інспекції та міського бюро технічної інвентаризації, скористатися також інформаційно-консультаційними послугами міського центру захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу.
Поряд з Дозвільним центром тепер розміщено відділ державної реєстрації, що значно спрощує для підприємців процедуру реєстрації та отримання інформаційної допомоги.
Поки що не йде на співпрацю з Дозвільним центром ВАТ ЕК «Чернівціобленерго», зволікає з початком роботи в Центрі управління Держкомзему у Чернівецькій області, вільно трактують свої зобов’язання щодо дотримання законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності міська і обласна СЕС.
Наразі триває робота щодо об’єднання погоджувальних процедур, запровадження в роботі Центрі електронного документообігу.
Перелік документів дозвільного характеру і адмінпослуг, які можна одержати в приміщенні Центру, координати керівництва та адміністраторів, графік прийому всіх учасників розміщено на офіційному порталі Чернівецької міської ради в розділі «Дозвільний центр».
Источник: Пресцентр міськради
Коментарі (0)
Другие новости:
- 06.11.2025 11:15
Масована атака на Кам’янське: ніч терору, зруйновані будівлі та поранені мирні жителі
Пожежі, руйнування і паніка серед мешканців
- 06.11.2025 11:13
У Чернівцях стартує опалювальний сезон: тепло подадуть з 4 листопада
З 4 листопада у Чернівцях офіційно розпочнеться опалювальний
- 03.11.2025 17:07
Лише в окремих регіонах: графіки відключення світла на 4 листопада
Заклик до громадян
- 03.11.2025 16:24
ЗСУ тиснуть під Добропіллям: наступ українських військ змушує росіян відтягувати сили з Покровська
Українська армія продовжує активні наступальні дії на Добропільському
- 03.11.2025 15:38
- 03.11.2025 15:00
Корабель інопланетян чи звичайна комета прилетить у листопаді?
Як було виявлено об’єкт 3I/ATLAS
- 03.11.2025 14:54
Програма УЗ-3000: кому дістанеться безкоштовна поїздка залізницею і чому не всім
В “Укрзалізниці” розповіли, як працюватиме нова соціальна ініціатива — програма “УЗ-3000”
- 03.11.2025 14:48
Команда США приїде до України для узгодження спільної дронової програми
Уже наступного тижня до України прибуде представницька делегація зі
- 03.11.2025 12:02
Чернігів під небом тривоги: як живе місто, де темрява стала звичною
Чернігів не спить. Навіть коли здається, що
- 30.10.2025 21:35
.jpg)