Які адміністративні послуги та дозволи надають у дозвільному центрі Чернівців? Перелік
- 22.04.2010 09:25
У Дозвільному центрі Чернівців надають 77 адміністративних послуг та дозволів ...
За перший місяць роботи Дозвільного центру міської ради кількість місцевих і регіональних дозвільних органів, що співпрацюють в Центрі, зросла з 15 до 22, а перелік документів дозвільного характеру та адміністративних послуг, які видаються в центрі - до 77. Про це повідомив керівник Дозвільного центру Петро Луців.
За перший місяць роботи адміністраторами Центру розглянуто майже півтори тисячі звернень фізичних і юридичних осіб. Найчастіше чернівчани звертаються з питань:
- приватизації земельних ділянок;
- зменшення орендної плати (застосування коефіцієнту 0,8)
- добудови, реконструкції, перепрофілювання приміщень для здійснення комерційної діяльності;
- встановлення сервітуту для розміщення літніх майданчиків та малих архітектурних форм;
- розміщення зовнішньої реклами;
- питань екології і санітарії;
- видачі сертифікатів відповідності та дозволу на виконання будівельних робіт;
- видалення зелених насаджень;
- внесення об’єктів торгівлі та сфери послуг в базу даних міста Чернівців і встановлення зручного для населення режиму їх роботи.
За цей період було лише вісім відмов у видачі документів дозвільного характеру.
Суб’єкти господарювання мають можливість у Дозвільному центрі одержати консультації у спеціалістів міської податкової інспекції та міського бюро технічної інвентаризації, скористатися також інформаційно-консультаційними послугами міського центру захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу.
Поряд з Дозвільним центром тепер розміщено відділ державної реєстрації, що значно спрощує для підприємців процедуру реєстрації та отримання інформаційної допомоги.
Поки що не йде на співпрацю з Дозвільним центром ВАТ ЕК «Чернівціобленерго», зволікає з початком роботи в Центрі управління Держкомзему у Чернівецькій області, вільно трактують свої зобов’язання щодо дотримання законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності міська і обласна СЕС.
Наразі триває робота щодо об’єднання погоджувальних процедур, запровадження в роботі Центрі електронного документообігу.
Перелік документів дозвільного характеру і адмінпослуг, які можна одержати в приміщенні Центру, координати керівництва та адміністраторів, графік прийому всіх учасників розміщено на офіційному порталі Чернівецької міської ради в розділі «Дозвільний центр».
Источник: Пресцентр міськради
Коментарі (0)
Другие новости:
Адміністрація Трампа чинить тиск на ЄС через заморожені активи Росії
Як зазначає Politico, майбутній саміт лідерів ЄС, запланований на четвер, 18
- 17.12.2025 15:33
Бюджет українців на придбання та оренду житла 2025: дослідження
Як змінився бюджет українців на придбання та оренду житла: результати опитування
- 17.12.2025 10:41
- 17.12.2025 10:37
Автоэлектрик Буча, Ирпень, Ворзель
Автоэлектрик на СТО: профессиональная диагностика и ремонт автоэлектрики
- 17.12.2025 10:14
Автоелектрик Буча, Ірпінь, Ворзель
Автоелектрик — це фахівець, який займається діагностикою
- 17.12.2025 10:06
Уже цими вихідними українці можуть відчути скорочення тривалості відключень світла
Свириденко зазначила, що зараз ключовим завданням є формування
- 12.12.2025 10:51
.jpg)
Фемініцид - що це?
Російська економіка падає -експерт розповів правду
Аварія автобуса з українцями у Словаччині: що відомо про ДТП