Які адміністративні послуги та дозволи надають у дозвільному центрі Чернівців? Перелік

- 22.04.2010 09:25
Які адміністративні послуги та дозволи надають у дозвільному центрі Чернівців? Перелік

У Дозвільному центрі Чернівців надають 77 адміністративних послуг та дозволів ...
За перший місяць роботи Дозвільного центру міської ради кількість місцевих і регіональних дозвільних органів, що співпрацюють в Центрі, зросла з 15 до 22, а перелік документів дозвільного характеру та адміністративних послуг, які видаються в центрі - до 77. Про це повідомив керівник Дозвільного центру Петро Луців.
За перший місяць роботи адміністраторами Центру розглянуто майже півтори тисячі звернень фізичних і юридичних осіб. Найчастіше чернівчани звертаються з питань:

  • приватизації земельних ділянок;
  •  зменшення орендної плати (застосування коефіцієнту 0,8)
  •  добудови, реконструкції, перепрофілювання приміщень для здійснення комерційної діяльності;
  •  встановлення сервітуту для розміщення літніх майданчиків та малих архітектурних форм;
  •  розміщення зовнішньої реклами;
  •  питань екології і санітарії;
  •  видачі сертифікатів відповідності та дозволу на виконання будівельних робіт;
  •  видалення зелених насаджень;
  •  внесення об’єктів торгівлі та сфери послуг в базу даних міста Чернівців і встановлення зручного для населення режиму їх роботи.

За цей період було лише вісім відмов у видачі документів дозвільного характеру.
Суб’єкти господарювання мають можливість у Дозвільному центрі одержати консультації у спеціалістів міської податкової інспекції та міського бюро технічної інвентаризації, скористатися також інформаційно-консультаційними послугами міського центру захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу.
Поряд з Дозвільним центром тепер розміщено відділ державної реєстрації, що значно спрощує для підприємців процедуру реєстрації та отримання інформаційної допомоги.
Поки що не йде на співпрацю з Дозвільним центром ВАТ ЕК «Чернівціобленерго», зволікає з початком роботи в Центрі управління Держкомзему у Чернівецькій області, вільно трактують свої зобов’язання щодо дотримання законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності міська і обласна СЕС.
Наразі триває робота щодо об’єднання погоджувальних процедур, запровадження в роботі Центрі електронного документообігу.
Перелік документів дозвільного характеру і адмінпослуг, які можна одержати в приміщенні Центру, координати керівництва та адміністраторів, графік прийому всіх учасників розміщено на офіційному порталі Чернівецької міської ради в розділі «Дозвільний центр».


Источник: Пресцентр міськради


Ключові слова: дозвільний офіс Чернівці

Коментарі (0)
Додати свій коментарій:
*Ім'я:
E-mail:
*Коментарій:
Символів залишилося: із
Підтвердіть, що Ви людина 
Відповідь - одне слово на тій же мові, що й питання.
Відповідь на питання «скільки» - число
Нову загадку, будь-ласка

Другие новости:

Отримавши дзвінок від псевдобанкіра, буковинка втратила майже 45 тисяч гривень Мешканка Чернівецького району стала жертвою шахраїв, коли
- 18.10.2024 14:56
Що впливає на ціни на ринку криптовалют та від чого залежить ціна Монеро? Ринок криптовалют залишається одним із найдинамічніших та непередбачуваних
- 11.10.2024 15:21
Астенія: коли втома стає хронічною В сучасному світі постійного стресу, швидкого ритму життя та великої
- 02.10.2024 18:24
Как получить Green Card в США: правила и требования Результаты лотереи можно будет узнать в мае 2025 года на официальном сайте программы.
- 01.10.2024 11:42
США виділять $5,55 мільярда на озброєння та обладнання для України Держсекретар США Ентоні Блінкен підтвердив плани уряду
- 30.09.2024 10:38
Ураган «Хелен» обрушився на Флориду: у штаті запровадили режим НС Троє людей загинули, понад 70 тисяч евакуйовано
- 27.09.2024 11:22
Ракетний обстріл по управлінню поліції в Кривому Розі Близько 9:15 ворог завдав удар по районному управлінню поліції
- 27.09.2024 11:17

Всі новини