Політтехнологам не шкода 9 мільйонів долларів США на рекламу американського сала в Україні
- 03.02.2009 15:21
У московському метро з'явилися рекламні плакати із зображенням консервних банок з написом "Американське сало", пише газета "Комерсант". За даними видання, творцем цієї реклами є рух "Воїни креативу", об'єднуюче політтехнологів і піарників.
В русі відзначають, що проект був створений для того, щоб викликати в населення України недовольство США і зв'язати американську експансію в традиційні для України галузі з президентом Віктором Ющенко.Координатор руху Михайло Ковальов заявив "Комерсантові", що проект "Американське сало" присвячений майбутнім на Україні в 2010 році президентським виборам.
За його словами, демократичний процес, що почався в країні, виявився блефом. По словах Ковальова, найближчим часом на Україні стартує аналогічна кампанія з бюджетом в 9 мільйонів доларів.
Джерело: lenta.ru
Коментарі (0)
Другие новости:
- 02.07.2025 13:10
- 02.07.2025 10:14

- 01.07.2025 14:36

- 01.07.2025 11:20
- 01.07.2025 10:28

- 01.07.2025 10:26
- 01.07.2025 09:43

- 01.07.2025 09:24

- 30.06.2025 10:44

- 27.06.2025 08:53