Мінтрансзв’язку встановлює вимоги до ременів безпеки у пасажирських автобусах
- 28.10.2010 10:56
Мінтрансзв’язку запроваджує на рівні стандартів технічні вимоги до ременів безпеки, їх кріплень в пасажирських автобусах. Про це йшлося на Міжнародній науково-технічній конференції «Автомобільний транспорт України. Сучасний стан та стратегія розвитку», що відбулась у ДП «ДержавтотрансНДІпроект» з нагоди його 80-літнього ювілею.
Згідно з ініціативою Міністерства транспорту та зв’язку України по зменшенню наслідків ДТП, зокрема, кількості загиблих та травмованих, Інститут пропонує ефективні зміни до системи управління безпекою перевезень та технічного регулювання автомобільного транспорту. Пропонується запровадити понад 94 міжнародні технічні регламенти з безпечності транспортних засобів, передбачені Женевською угодою 1958 року.
Як зазначив директор ДП «ДержавтотрансНДІпроект» Анатолій Редзюк, оновлення рухомого складу пасажирських автобусів та підвищення технічних характеристик їх безпеки може бути вирішена не директивно, а нормативно.
Зокрема, Мінтрансзв’язку підготувало проект змін до розділу 21 «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», які повинні бути затверджені наказом Держспоживстандарту України та зареєстровані в Міністерстві юстиції України. Ці зміни передбачають введення до Переліку таких стандартів: ДСТУ UN/ECE R14-03:2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно пристроїв для кріплення ременів безпеки»; ДСТУ UN/ECE R16-04:2002 «Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження: Ременів безпеки та утримувальних систем для водіїв і пасажирів дорожніх транспортних систем та дорожніх транспортних засобів, оснащених ременями безпек»”; Правила ЄЕК ООН R44-04:2008 «Единообразные предписания, касающиеся официального утверждения удерживающих устройств для детей, находящихся в механических транспортных средствах (детская удерживающая система)».
Ці стандарти чітко визначають вимоги до ременів безпеки, їх кріплень в автобусах, в яких не передбачені місця для пасажирів, що стоять (ІІІ класу (туристичні) та класу В масою більше 3, 5 т), та утримуючих пристроїв для дітей.
Анатолій Редзюк наголосив, що впровадження всіх технічних засобів безпеки значно прискориться після того, як на ринку пасажирських перевезень відбудеться укрупнення і перевізники візьмуть під контроль і обладнання автопарку необхідними технічними засобами безпеки, і належну роботу технічних та медичних служб, і проведення заходів з підвищення кваліфікації водіїв.
Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко наголошує: автобуси, що перевозять пасажирів на великі відстані, обов’язково мають бути обладнаними обмежувачами швидкості, тахографами, ременями безпеки, сучасними електронними системами безпеки, що відповідно до світового досвіду значно знижує ризик виникнення аварійних ситуацій та загибелі пасажирів.
Довідка
Державному підприємству «Державний автотранспортний науково дослідний і проектний інститут», що входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, виповнилося 80 років.
Інститут реалізовує технічну політику держави у сфері забезпечення ефективної та безпечної роботи транспортно-дорожнього комплексу України, зокрема, автомобільного транспорту.
Сьогодні ДП «ДержавтотрансНДІпроект» - флагман галузевої науки, потужний науковий заклад, де вирішуються проблеми автомобільної галузі.
За останні роки інститут працював над проектами таких важливих документів: Транспортна стратегія України до 2020 року, Концепція Державної цільової економічної програми розвитку автомобільного транспорту на період до 2015 року; Засади гармонізації технічного регулювання в сфері автомобільного транспорту з вимогами ЄС; Галузева програма енергоощадження на 2006-2010 рр.; комплект документів щодо приєднання України до Угоди про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів; Цільова державна програма підвищення безпеки дорожнього руху в Україні; Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту; Концепція транспортного забезпечення та управління дорожнім рухом під час проведення Євро-2012 тощо.
З 1995 року інститут працює як орган із сертифікації, а з 1997 року - як організаційно-методичний центр Державної системи сертифікації УкрСЕПРО у сфері дорожніх транспортних засобів і транспортних послуг.
Коментарі (0)
Другие новости:
- 08.01.2025 12:27
- 03.01.2025 13:18
- 27.12.2024 21:35
- 24.12.2024 11:21
- 24.12.2024 11:08
- 23.12.2024 13:02
- 19.12.2024 11:12
- 18.12.2024 19:03