У Росії тестують банкомати з детектором брехні
- 15.06.2011 14:55
Про те, що російський Сбербанк тестує банкомати з вбудованим детектором брехні, які покликані запобігання шахрайства з споживчими кредитами, повідомила газета The New York Times. Нові клієнти найбільшого роздрібного банку країни зможуть за допомогою машини подати заявку на кредитну карту без спілкування з операціоністами.
Машина сканує паспорт, запам'ятовує відбитки пальців і знімає тривимірне зображення для біометричної ідентифікації рис обличчя. Крім того, вона використовує спеціальну голосову технологію, щоб оцінити, коли людина говорить правду на питання про зайнятість і наявності непогашених кредитів.
Нова система була розроблена з використанням баз даних російських правоохоронних органів, в яких містяться зразки голосів тих, хто, брехав під час допиту.
Програма може виявити, що говорить нервує або стурбований, тобто, можливо, він намагається щось приховати. Ця інформація буде використовуватися в сукупності з іншими даними, в тому числі кредитною історією.
Ці банкомати з детекторами брехні стануть першими в банківській галузі автоматами, які реалізують технологію мовного аналізу, стверджує американська газета. Між тим Ощадбанк поки може бути єдиним гравцем, який намагається перетворити банкомат у поліграф.
"Ми не чули, щоб якої найбільший банк в США робив щось подібне, наприклад, намагався перевірити на брехня", - повідомив в інтерв'ю The New York Times Деніел Віганд (Daniel Wiegand), старший аналітик консалтингової компанії Corporate Insight.
В Ощадбанку кажуть, що голосові відбитки клієнтів планується зберігати на чіпах, вбудованих в їх кредитні карти.
Клієнтам буде відомо про типи інформації, у тому числі біометричної, яку буде отримувати банкомат. Тим не менш, у ЦРТ кажуть, що навіть ті, хто знає про голосових програмах, не зможуть обдурити систему, оскільки вона, як і поліграф, реєструє несвідомі нервові імпульси.
Голосова система аналізує характер звукових коливань, який визначається в тому числі індивідуальними анатомічними особливостями. Коли людина хвилюється, мимовільні нервові реакції змінюють ці характеристики, що впливає на тон і темп мовлення.
Зрозуміло, в Ощадбанку не покладаються на цю технологію на 100%, наводить The New York Times слова Орловського. Клієнт може нервувати з інших причин, не пов'язаних із кредитною заявкою. Це швидше статистичний покажчик. По мірі втручання голосової аналіз не більш агресивний, ніж перевірка кредитної історії.
"Ми не порушуємо конфіденційності клієнта, - цитує The New York Times слова Орловського. - Ми не впроваджуючись в мозок клієнта, не втручається в приватне життя. Ми тільки намагаємося з'ясувати, чи правду він говорить. Не бачу ніяких причин для тривоги".
Коментарі (0)
Другие новости:
- 06.11.2025 11:15
Масована атака на Кам’янське: ніч терору, зруйновані будівлі та поранені мирні жителі
Пожежі, руйнування і паніка серед мешканців
- 06.11.2025 11:13
У Чернівцях стартує опалювальний сезон: тепло подадуть з 4 листопада
З 4 листопада у Чернівцях офіційно розпочнеться опалювальний
- 03.11.2025 17:07
Лише в окремих регіонах: графіки відключення світла на 4 листопада
Заклик до громадян
- 03.11.2025 16:24
ЗСУ тиснуть під Добропіллям: наступ українських військ змушує росіян відтягувати сили з Покровська
Українська армія продовжує активні наступальні дії на Добропільському
- 03.11.2025 15:38
- 03.11.2025 15:00
Корабель інопланетян чи звичайна комета прилетить у листопаді?
Як було виявлено об’єкт 3I/ATLAS
- 03.11.2025 14:54
Програма УЗ-3000: кому дістанеться безкоштовна поїздка залізницею і чому не всім
В “Укрзалізниці” розповіли, як працюватиме нова соціальна ініціатива — програма “УЗ-3000”
- 03.11.2025 14:48
Команда США приїде до України для узгодження спільної дронової програми
Уже наступного тижня до України прибуде представницька делегація зі
- 03.11.2025 12:02
Чернігів під небом тривоги: як живе місто, де темрява стала звичною
Чернігів не спить. Навіть коли здається, що
- 30.10.2025 21:35
.jpg)